فول آلبوم بابک جهانبخش


دانلود آلبوم اکسیژن

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

اکسیژن

 

Mp3-128

اکسیژن

منو نگاه کن

تاحالا شده

یه چیزی میگی

بسه دیگه

راز

چه حس خوبی

رویای شیرین

عذاب

فقط به عشق تو 

روزمرگی

خونه

 

دانلود آلبوم من و بارون

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

من و بارون

 

Mp3-128

من و بارون

همه دنیام

دیدنی شدی

ای دل

مواظب خودت باش

من و بارون

به خودت باختمت

ایده آل

اقرار

ای کاش

دوباره ( رمیکس )

 

دانلود آلبوم باغ بلور

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

باغ بلور

 

Mp3-128

چیکار کنم

دوباره

همیشه

فکرشو کن

من که باورم نمیشه

ازم دوری نکن

تازگیا

باغ بلور

سپیده

 

دانلود آلبوم چی شده

دانلود یکجا و در یک فایل زیپ

چی شده

 

Mp3-320

میدونم

چی شده

یادته

حضور

خورشید و ماه

مادر

زمزمه

تک و تنها

خداحافظ

 

دانلود آلبوم کالکشن

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

کالکشن

 

Mp3-128

پایان

سخته

خاطره

ازم دوری نکن

دوباره

چیکار کنم

همیشه

من که باورم نمیشه

 

دانلود آلبوم احساس

دانلود یکجا و در یک فایل زیپ

احساس

 

Mp3-128

با تو

احساس

رفت و شکستی

کجایی

یاده تو

بد نیست

بی ستاره

بی خودی

به کسی چه

بخشیدمت

پناهم بده

 

دانلود آلبوم بدون نام

دانلود یکجا و در یک فایل زیپ

بدون نام

 

Mp3-128

اگه نباشی

فعال

رسمش نبود

برو دیگه

زمستون

به کی داری فکر میکنی

از چشم من

تازگیا

چی نصیبت میشه

میمیرم

فکرشو کن

 

دانلود آلبوم زندگی من

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

زندگی من

 

Mp3-128

باور کن

زندگی من

دوست دارم

هزیون

عاشقی 

افسانه

عادت

تورو میخوام

گذشته 

انگیزه

 

دانلود تک آهنگ ها

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تک آهنگ

 

Mp3-128

پایان

برو دیگه

عاشقم کن

آتیشم بزن

باغ بلور

بی تو میمیرم

چیکار کنم

چی نصیبت میشه

دریا

دلسرد نشو از عشق

دوباره

دوست دارم

احساس ۲

فکرشو کن

همیشه

کاسه ی گندم

خاطره

من که باورم نمیشه

منو از یاد ببر

میمیرم

پناهم بده

سخته

تابلو های نقاشی

تمومه

تیک و تیک

تو چشمای منی

برف

من و سازم

 

دانلود فول آلبوم کامل بابک جهانبخش

ﺖﻬﺟ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ ﻯﻭﺭ ﻰﻜﻳ ﺯﺍ ﮏﻨﻴﻟ ﻯﺎﻫ ﺮﻳﺯ ﮏﻴﻠﻛ ﺪﻴﻨﻛ
ﺭﻭﺎﻛ ﻦﻳﺍ ﮓﻨﻫﺁ ﺭﺩ ﺰﻳﺎﺳ ﻰﻠﺻﺍفول آلبوم کامل بابک جهانبخش


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: